Monday, December 21, 2009

乱.... 我需求帮助了......

好久没有回来这里了.............

今天午餐时间,有一点点的休息时间,
脑袋很乱,很复杂的心情,
在我的意志里我很清楚,
但是来到情绪,我有点乱了...
所以来到这里写下我的 “乱”,写下我的 “错”。

我只想做,一直放在心里的事,
我有询问,我有行动,我有要求帮助,但却没有回应,
我该做什么,我该怎样???

神,指引我............. :'(
原谅我的软弱,原谅我的错... :'(

3 comments:

love me @ pig pig said...

no worry... jesus is with you.. continue to pray hard... will keep u in my prayer... jia you..

cutiegal said...

ya be strong~~Jesus is beside u~~keep praying..i will keep u in my pray oso..

jonathan said...

jesus nt bad..nw arrange someone to share ur dreamz wth u together...is better compared to last time u hav to face it alone..right?
haha